Da begynner ting å gå seg til. Jeg har snakket med Colorline.
I år blir det valgfritt om man vil ta båten fra larvik, eller Kristiandsand. Begge båtene går tidlig om morgenen den 3. Juli.
Priser på turen er ikke helt klar enda, siden de ikke åpner for bestillinger igjen før i midten av desember på Skallerup Klit. Men jeg har reservert 40 plasser der og på båten. Prisen vil ganske sikkert ligge på mellom 1500 og 2000 NOK for hele turen m/overnatting, båt, og mat på båten. Rundt 15 des. får vi bekreftet om det er nok plasser på Skallerup, hvor det er planlagt å overnatte i samme leiligheter som i år. Rundt denne tiden vil jeg også be om påmeldinger og påmeldingsfristen vil være mot slutten av Januar. Det er tildig men det er pga. stor pågang på Skallerup og også båtene. Påmelding vil skje som forrige gang, dvs. betaling. Det er derfor bare begynne å spare, alternativt ønske seg penger til jul
.
Fint om de som er klare for tur melder interessen her så vet jeg ca. hvor mange plasser jeg skal holde av når det åpner for reservasjoner igjen.
Hvordan er det med dere fra Sverige, ønsker dere overnatting på Skallerup, eler ordner dere dere selv?
Jeg tor det skal gå og reservere kun overnatting selv om vi fra norge også skal ha ferge.