[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - polaris 6x6 500 2008mod. lys og kufanger.

polaris 6x6 500 2008mod. lys og kufanger.

Løsninger på problemer eller ekstrautstyr som er laget hjemme i garasjen. Ting som du ikke finner i butikken med andre ord

polaris 6x6 500 2008mod. lys og kufanger.

Innlegg polariskjører » 05 Okt 2014, 21:52

Hei!
Jeg har en polaris som er registrert som traktor, derfor etter min mening stygge lykter fremme. Er det noen som har en god løsning på dette? har sterkt vurdert kufanger, noen som har en link til dette?
Jeg vil og høre hva dere mener om led lys. har lyst på dette og visst det blir aktuelt kommer jeg til og bestille fra ebay. tenker da på hvor mange watt batteriet tåler om jeg skal bruke både led og de vanlige kjørelysa? vet ikke om dette har noe å si for kufangerfeste/feste av led lys men det er vinsj feste fremme.

Takk for svar.
polariskjører
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 06 Jan 2011, 19:54
Stolt fører av:

Re: polaris 6x6 500 2008mod. lys og kufanger.

Innlegg smaug » 06 Okt 2014, 08:47

Kjøp Rigid LED lys så får du mye lys for wattene. Mye annet sprer lyset alle veier. Fanger foran har ikke jeg funnet til de. Mye av grunnen er at det chassiet er gammelt og litt sært over dammen så ingen gidder å lage noe til de. Polaris 6x6 har knapt noen hørt om i statene. Fronten på de er solide og tåler mye juling men blinkelysene er dødsdømt. Jeg hadde lagd selv om jeg måtte ha en fanger foran på de om ikke annet for å ha noe å kunne løfte/ta tak i. Det er verre bak synes jeg hvor det kun er plastplanet som tar smellene.

Sent from my Samsung S4 Active like anybody gives a shit
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Hjemmelagede mods

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest