Svarer fra bunn av:
MCreg ATV er begrenset til 135 kg henger. Traktor har lov til å trekke 1,5 ganger egenvekt om ikke annet er spesifisert i vognkortet
Du kan sikkert vurdere innbytte om du får et godt tilbud, MEN det er nok mulig å få mer igjen ved privat salg.
Årsmodell er Grizzlyen din?
Modeller fra 2005 og eldre er ettertraktet så lenge det ikke er begrensninger i vognkort. Fulleffektmaskiner med traktorreg gir mye lovlig morro, samtidig som eierkostnadene(årsavg og forsikring) er lave. får ofte dette under kun årsavgift på MCreg.
Folk betaler gjerne like mye for en pent brukt fulleffekt som for en ny T3(40 kmtbegrenset) traktorreg ATV.
Velg ATV etter hva den skal brukes til og tilgang på god forhandler/verksted/deler.
Skal du bruke den mest på veg og ofte med 2 på er Outlander max det beste alternativet, spesielt om du vil kjøre litt lengre turer med 2 på. Du kan oså vurdere 650 istedenfor 800, ikke mye forskjell på de to.
Skal du bruke den mest til arbeid og du har en god forhandler nær deg står Polarisen sterkest.
Men prøvekjør begge typer, vi er alle forskjellige så det er bare du selv som kan vite hva som best vil passe deg og din bruk!
Med så godt utvalg av pent brukte ATVer som det er på Finn nå, så ville jeg bare kjøpt meg ny om jeg vant i lotto.
Lykke til med letingen, og spør videre for det er mange entusiaster her som kan gi gode svar for å hjelpe på veien
![Jadda [oh yes]](./images/smilies/thumbupright.gif)