[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - kjøp av atv "cross"

kjøp av atv "cross"

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

kjøp av atv "cross"

Innlegg shoeonhead » 29 Sep 2011, 23:49

Hei alle sammen!

Skal gå til innkjøp av min første ATV, og da er det en del spørsmål som faller naturlig inn.
1:hvor lovlig er dette? (skal ikke ha skilt, tenker typ ltz400) Den skal kjøres på jorde/skog på privat eiendom.
2:hvor viktig er revers til hvilket bruk? (trenger man revers i skogen) på jordet vet jeg svaret:)
3:noen anbefalinger ang valg av atv? som sagt så ser jeg etter 400-450, forskjellen er vel kanskje litt kvalitet? og 400 har stort sett revers, mens 450 mangler)

Takker for svar
shoeonhead
50ccm

Stolt fører av:

Re: kjøp av atv "cross"

Innlegg yamahayfz » 30 Sep 2011, 07:32

Anbefaler deg og kjøpe 450 med en gang ;) blir for lei av 400 , jeg har selv en Yamaha yfz 450 UTEN revers , jeg kjørt mest i skog og mark og har egentlig bare dytte rundt på den vist jeg må snu , ikke no stress egentlig :) skal du ha 450 med revers så kan du se på kawasaki kfx 450 :) denne yar da revers :)

angående om det er lov , det er jo lov til og kjøre på egen eiendom vist det er inngjeret område , men ellers er den nok ikke lov :P
yamahayfz
50ccm

Stolt fører av:

Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester