[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Problemer Polaris Predator 500 2007

Problemer Polaris Predator 500 2007

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

Problemer Polaris Predator 500 2007

Innlegg pertomas » 21 Des 2011, 20:35

Hei.

Jeg var ute å kjærte forleden dag, der jeg da plutselig hørte en fæl skrapelyd fra motor området. Plutselig låste bakjula seg og motoren stoppet momentant. Når jeg prøver å starte den nå er det bare en tikke lyd fra bateriet/startmotoren. Jeg har nylig skiftet startcluch og jeg lurer på om det er den som har vært montert feil slik at det stoppet hele systemet.

Mvh
Bekymret Visnes.
pertomas
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 02 Mai 2011, 09:56
Stolt fører av:

Re: Problemer Polaris Predator 500 2007

Innlegg yamahayfz » 24 Des 2011, 02:31

hehe ta opp sylinderen du og se der , er nok stor sjanse for at den er skjært ....
yamahayfz
50ccm
 
Innlegg: 11
Registrert: 19 Sep 2011, 19:27
Stolt fører av:

Re: Problemer Polaris Predator 500 2007

Innlegg pertomas » 29 Des 2011, 17:05

Er det mye om og men for og få fiksa det da? Om jeg tør spørre...
Tusen takk for svaret foresten. :)
pertomas
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 02 Mai 2011, 09:56
Stolt fører av:

Re: Problemer Polaris Predator 500 2007

Innlegg Turbotralte » 29 Des 2011, 17:37

Kommer an på hvor galt det er med motoren, er det virkelig gått galt inni er det kansje like greit og forberede seg på en ny motor. Uansett må motor skrus fra hverandre for sikker diagnose på hva som har gått galt.

Anbefaler deg en tur på verksted med den.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester