[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hva skal jeg velge?

Hva skal jeg velge?

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

Hva skal jeg velge?

Innlegg oscillios » 07 Apr 2012, 22:38

Hei alle!
Jeg har lyst på å anskaffe en ATV og har følgende kravspec:
Må være registrert (trenger vel uansett ikke MC-lapp?)
Skal hovedsaklig brukes i byen / på asfaltveier.
Skal være 2-seter.
Bør greit kunne gjøre 80km/t uten at det blir mye jobb å håndtere (noen turer til jobb - 6mil tur/retur - må forventes).
Fordel om det kan monteres bagasjebrett/kasse slik at den også blir litt praktisk.
Hengerfeste bør kunne monteres (kan kanskje monteres på alle så lenge motor/drivverk tåler det?)
Minimalt med vedlikehold (skrur lite sjøl).
Pris max 35000 f.reg. (Antar jeg da er over på noen år gamle modeller?)

Noen som har tips om hvilke modeller jeg bør sjekke ut?
Hilsen "Ganske Grønn" 50-åring
oscillios
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 07 Apr 2012, 22:06

Re: Hva skal jeg velge?

Innlegg mb300diesel » 08 Apr 2012, 15:10

Du får nok neppe noen ATV av kjent fabrikat til den prisen med de egenskapene der. Det blir enten 10-15 år gammel ATV av kjent merke eller en god del nyere av mer ukjent merke.

Jeg fant denne Aeon Cobra 320 http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=33543967

Ellers må du vel lete blandt div. kina merker...
mb300diesel
250ccm
 
Innlegg: 64
Registrert: 31 Jan 2012, 20:38
Bosted: Lundamo, Sør-Trøndelag
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester