Hei. Jeg kjøpte for noen mnd siden en TRX450R. Utrolig morsomt leketøy helt frem til han bestemte seg for og stoppe når den blir varm. Jeg kan holde den i gang med litt gasspådrag,men da smeller den noe voldsomt i potta. Den vil altså ikke gå på tomgang etter den blir varm. Virker fryktelig sur og grinete med litt fusking når jeg holder gassen litt inne. Så på potta at den sota en del(en del mer enn vanlig) siste turen jeg hadde. Dette har ikke skjedd før. Lest en del om ventil justering,ventilbytte,kjøping av shim kits etc.
Har ikke superpeiling akkurat,så lurer på om det kan være noe annet som er gale. Er forresten en 2007 modell.
En annen ting jeg lurer på. Er et lite slange uttak på sylinder på høyre side under starter(høyre side nar en står bak atv'n). er det vakum eller er det muligens dette som gjør at den blir så grinete når den blir varm? Har ikke lagt merke til dette uttaket før i dag. finner ingen slange som åpenlyst hører til dette uttaket/tilkoblinga.
Håper noen har noen glupe ideer da jeg ikke har nok peiling til og tenke ut noen selv
Hilsen
Ole.