[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - fartsperre på honda 500 fe

fartsperre på honda 500 fe

Foreman, TRX400, 450R...

fartsperre på honda 500 fe

Innlegg kimeide » 15 Sep 2012, 13:05

hei hei

fikk meg ny honda foremann 500 fe i går, denne er traktor registrert og fartsperre på 40 kmt noe som er veeeeldig kjipa, hva må til for å få vekk denne sperra???

hilsen
kim eide
kimeide
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 15 Sep 2012, 13:03
Stolt fører av:

Re: fartsperre på honda 500 fe

Innlegg skinhawk » 16 Sep 2012, 14:10

traktoren går bare i 40. sperrer ligger enten på girkassa (fartsmåleren) eller i eksos. eventuelt i mappingen.
husk nå på problemene du kan få om du fjerner plomberingen.
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm
 
Innlegg: 142
Registrert: 08 Apr 2012, 18:29
Stolt fører av:

Re: fartsperre på honda 500 fe

Innlegg kimeide » 16 Sep 2012, 15:44

jeg bor så pass øde at det nok ikke kommer til å bli noe problem, så det går nok heeelt fint du...


er det noen som vet hva som må gjøres for å fjerne sperren??
kimeide
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 15 Sep 2012, 13:03
Stolt fører av:

Re: fartsperre på honda 500 fe

Innlegg smaug » 28 Okt 2012, 10:38

Honda er såpass lite brukt i Norge at jeg ikke tror så mange har erfaring med de og de få som kjøper disse er fornøyd med at de bare går i 40kmt. Du har nok kjøpt feil maskin til ditt bruk.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: fartsperre på honda 500 fe

Innlegg Honda-trx500 » 30 Okt 2012, 22:18

Hei. Fikk ny trx 500 i dag å det tar 2 min å fikse sperra. Av med salen å det plastdekksele som er bakom. Under der er det to hvite kontakter som går inn på ein sort boks. Det står speed control på boksen.. Ta av kontaktene som går inn på boksen. På min va der stripsa fast to kontakter som du koble innpå dei kontaktene som blei tatt av på boksen. Så e det berre å gi gass;-)
Honda-trx500
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 30 Okt 2012, 22:10


Gå til Honda

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester