Vi har jo sittet med litt planer om tur en stund, men liksom ventet på at våren og sommer skulle være innen sikte. Det har det jo ikke akkurat hvert før nå. Kun mars igjen så er April her. Så kommer Mai måned og da begynner ting virkelig og se lyst ut... Greit og være tidlig ute så vi kan få planlagt sakene. Jeg (frode) er ingen stor planlegger, så jeg kommer nok til å trenge litt hjelp til og få alt på stell. Under ser du litt av planene.
Meningen og målet med turen: Er vel ikke så stor mening med turen, bortsett fra og kjøre, kjøre og kjøre litt mer. Målet må jo være og komme seg litt vekk, kjøre på ny mark, treffe nye mennesker, kose seg og kjøre masse.
Hvem er invitert: Alle som kjører ATV (har også kommet spørsmål om sykler/offroadere "mc" kan være med, men det er på is inntil videre). Vil prøve og sende ut til alle klubber, personer og forhandlere + +
Hvor mange blir vi: Hvor mye veier en torsk? For alt jeg vet kan det bli 2 eller det kan bli 100. Mange som vil, men ferie, kone og barn osv kan stoppe ting i siste liten. Men vi håper det blir over 20 atv'r som ruller ut av fergen når vi kommer til Danmark. Det hadde vært jævlig moro.
Plasser og kjøre: Først og fremst er det jo veien (grusveier, stranden) vi legger turen opp til, men et håp er jo at vi finner en klubb eller lign som har kjørefelt eller lign vi kan bli invitert til og ha det moro på (er i dag i kontakt med noen danske atv forum ang dette)
Ellers vil det jo bli planlagt et dagstur rundt i området så de som vil cruise får sjansen til det.
Les mere på våre hjemmesider