Hei. Har nettop kjøpt med en atv. SMC Mistral 50cc. 2009 modell. Har nesten ikke kjørt den, bare til og fra garasjen et par ganger. Idag skulle jeg ut å kjøre, så jeg gikk i garasjen og hentet firhjullingen. jeg started den, og alt virket normalt. jeg kjørte fra garasjen og bort til gårdsplassen vår. (ca. 50 m) jeg satte den i Neutral, satt på bremsen og skulle gå inn for å hente hjelmen min, før jeg skulle kjøre av sted. Plutselig, begynte firhjullingen å bråke veldig, hele greia ristet, og etterhvert skrudde den seg på. Etter dette fikk jeg ikke start på den igjen. jeg parkerte den i garasjen igjen. Senere samme dag skulle jeg prøve å starte den igjen. det funket, jeg skulle sette firhjullingen i revers, men det gikk ikke, den laget en forferdelig lyd både når jeg prøvde å sette den i revers og forward. etterhvert, stoppet den igjen.. noen som vet hva som er problemet? Har kjøpt nytt batteri og greier, funker ikke nå heller.. litt kjipt å kjøpe seg en atv, også ikke få kjørt på den. takker for svar.
Mathias.