Lørdagen den 5/5-12 ble jeg invitert til å være med på en bilmesse,som medhjelper
fredagen ble brukt til å vaske noen atv utv og mopeder får messen skulle åpne.
får vaska av polaris RZR S 800 måtte det bares prøve kjøres.
hvem sier nei takk til å få teste noe slikt ikke jeg iallefald.
først ble det bare å sitte på bare får å kjenne hva den er godt for
jeg er glad for at jeg hadde dette håndtaket å holde i.
selv når det gikk i godt over 100+++++ kjennes RZR meget stødig ut.
legg merke til olje radiatoren som sitter pent plasser her
etter å ha sittet på ble det min tur til å teste hva den er god for.
skal bare si at det ble ikke full spikker men det gikk i over 100++(noen++ mindre)
angret neste på at jeg glemte hørselsvernet da turboen fiser luft noe inn i h*¨-..¨¨'
ble meget imponert over hva denne er godt for pluss at den ER meget stødig for sideveis kregning.
har ikke så mye å si om den da jeg ikke fikk testet så mye.
men det var et stort som stoppet RZR
og gikk på med lutt rygg for å vaske den får den havnet på messa.
ble noen timer med vask angret nesten på at det ble testet så mye(ikke tro alt du leser )
legg merke til at det er juster bare fjærbein det trenger denne utv for du kommer til å hoppe.
her ligger turboen som er toppen på moroa (litt dyrt 35000+ )så har du en polaris rzr s turbo
det eneste jeg ville ha forandret på denne utv er å få festet 4 punkt sele på et viss
legg merke til at speedometert stopper på 120 så alt over det må du bare teste selv
kan love deg at det går over det
fikk testen noen andre utv og atv men det får jeg komme til bake til.