Bestilling av varer fra USA (www.babbittsonline.com)

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Bestilling av varer fra USA (www.babbittsonline.com)

Bestilte en del varer fra http://www.babbittsonline.com for noen uker siden. Litt originaldeler, noen heavy-duty bremseklosser osv... Ble noen hundre $$$, men frakten med ups endte på 208$.

På ca 1 uke var varene her, kunne følge de hele veien med sporingen til ups. Da pakken ble levert på døra så syntes jeg den var litt liten. Åpnet den, så delene, klødde meg i hodet, så på fraktbrevet. Her manglet jo pokker 50% av det jeg hadde bestilt. Jeg hadde betalt 208$ i frakt for deler til en verdi av 57$. Jeg ble irritert og sendte en mail til babbitts, der jeg poengterte at jeg betaler ikke 208$ for så lite deler over til Norge. Da kunne de heller ventet med å sende, eller spørre meg hva jeg ønsket å gjøre. Fikk mail tilbake der de hadde restet noen deler, men regnet med jeg ville ha det som var på lager med en gang, så skulle de sende resten når det kom inn... Det de ikke hadde tatt i beregning var den sykt dyre frakten :-) Men noen dager etter kom det ny mail fra ups om at nye varer var sendt. Nå er de i København i dag å kanskje hos meg til Lørdag.

Synest det var god service fra Babbitts. De kunne jo gitt beng. En liten normann er jo ikke så mye og bry seg om i det store og hele.

PS! Babbitts har sykt mye deler til alle typer atv. OEM og uoriginalt.
:-)

Innlegg geir » 30 Okt 2008, 22:28

hei
har kjøpt deler fra dem jeg også,men jeg synes at frakten er veldig høy.
kjøpte coilen til polarisen min der,tok en mnd før jeg fikk den
geir

Innlegg atvbakk » 31 Okt 2008, 17:04

Can-Am Renegade 800 EFI med apache beltekit

Polaris Predator 500 Troy Lee Edition
atvbakk
450R

Innlegg Poppi » 29 Des 2008, 17:42

Poppi
150ccm

Innlegg pajlabb » 29 Des 2008, 23:30

Ang. best. av org. deler til Can Am som jeg har kjøpt fra USA tror jeg at det er like greit og nesten like billig å handle her av forhandleren vår. Og da har de en mulighet til å drive butikken sin videre. Lenge siden jeg begynte å handle her i Norge. Frakt/moms/toll/sterk dollar , vi må ikke se oss blinde på deler fra Junaiten.
Brukerens avatar
pajlabb
Villmarks sjef

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester