Forskjell på stiv og delt bak aksling

Motor, luftinntak, olje, kjede osv...

Forskjell på stiv og delt bak aksling

Innlegg E.F.I » 17 Apr 2009, 22:43

Siden det ble stilt spørsmål om forskjellene på stiv og delt bak aksling under Polaris så lager jeg en liten oversikt her inne.


Først noen bilder av stive og udelte bak akslinger :

















Så kommer det eksempel på delte bak akslinger :






Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Innlegg puleberg » 17 Apr 2009, 23:25

Flott med masse fine svar, men nå var vel gjerne denne tråden forbeholdt scrambleren ;)
Polaris Scrambler 500 4x4
puleberg
50ccm
 
Innlegg: 8
Registrert: 13 Apr 2009, 22:25
Bosted: Vennesla

Innlegg E.F.I » 17 Apr 2009, 23:32

jeg laget denne generelle tråden om bak akslinger og la den her under motor og drivverk til allmenn informasjon. I tilfelle det er flere som lurer på hva som menes med visse begreper og konstruksjons forskjeller.

Tråden din om scrambleren fortsetter som før inne under polaris den.
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Innlegg Lasse_M » 20 Mai 2009, 19:33

Brukerens avatar
Lasse_M
80ccm
 
Innlegg: 20
Registrert: 13 Apr 2009, 21:13


Gå til Motor og drivverk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron