Kan snakke med dem jeg,vil gjerne erfare dette selv.
Kan ikke skjønne at det skal være noen big case,hvor lenge siden er det du kjøpte den der da?? Og hvor lenge siden er det du snakket med dem om denne feilen.Problemet med slike digitale instrumenter på en ATV er at det rister litt vel mye for dem.Men noe av det største problemet er at folk ikke setter seg inn i bruksanvisningen også.
De har sikker mange som spør dem om disse instrumentene,og som kanskje mange av dem er bare bruker innstillings feil.
Har du tunet det riktig på alle innstillinger,og er det et batteri bak på dette?det også er en klasisk feil på slike instrument.
Har sagt til dem at de har fått en del pepper innpå her,og at de burde ta bedre vare på kundene sine.De sa selv til meg senest i dag at de hadde vært for få folk i 2007 i forhold til den veksten de hadde hatt,og dermed ikke klart og holde service graden,dette mener de at de er på gang med og komme over.Dette er helt klassisk for en foretning som kanskje har vokst for fort.Jeg tror nok at jeg skal få til dette for deg.
Men vær sikker på at det ikke er deg som har satt det opp feil først.
SÃ¥ tar vi det derifra.