Hei.
Sitter å leser avisa om dagen og der rettogslett umulig å unngå dette miljøhysteriet, og som det meste av dommedags teoriene som har kommet ut i media de siste 10 åra er jeg skeptisk.
Av alle teoriene som kommer ut så virker dem helt forferdelig i starten, så blir dem mildere helt til de pluttselig ikke blir noe av. (Svine influensa, fugle influensa, SARS, you name it).
Så tenkte jeg skulle armere meg med kunnskap som motbeviser det som vi ser i media og politikerne våre spyr ut.
Etter litt googling fant jeg overraskende mye data som motbeviser det som vi blir foret med i media og som faktisk beviser at det som feks. Al Gore sier i sine proffesier er reint oppspinn.
Da snakker vi ikke en proffesor som sitter hjemme i kjellern hos moren sin, men store organisasjoner som NASA og flere godt krediterte universiteter.
Så kom jeg over denne filmen: http://video.google.com/videoplay?docid ... 241405073#
Den viser hvordan beviser er manipulert for å få det utfallet det har fått for å støtte global oppvarming.
Ettersom jeg er skeptisk av natur googla jeg flere som var i filmen og fant flere av teoriene i filmen som igjen var legit og godt dokumentert, feks igjennom NASA.
Dette er en video som er laget av amerikanere, så den er noe drastisk, det er heller ikke mye vits å se mer en den første timen da resten omhandler USA.
Men så til problemet, er skeptisk som sagt.
Noen som har beviser som motbeviser det som kom frem i den filmen? Er det enda en konspirasjonsteori?
Som regel bryr jeg meg ikke så mye om disse dommedagsproffetiene, men miljøhysteriet påvirker faktisk lommeboka mi og begrenser mine hobbyer ganske mye. (Les: motorsport)
Jeg er sikkert ikke den eneste som føler det sånn.
Så kom med saklige argumenter/motargumenter, gjerne med kilder.