Rotaxing på Costa Blanca, Spania.

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Re: Rotaxing på Costa Blanca, Spania.

Innlegg rr_a » 24 Feb 2010, 19:58

Torstein og Roy - godt å se at dere trives med vær og temp. Om 3-4 måneder så er alt så mye varmere.... [smiil]
Vi har kjørt tur sammen med en Honda idag - tempen viste godt over 20 grader og det var såpass varmt at vi måtte kjøre med jakkene åpne og faktisk ble vi litt brente av sola også [blææh]

Bilde
Costa Blanca ATV klubb? Nja... vi er nå to 4hjulinger og det er mulig en til på gang som vil kjøre med oss.

Bilde
Honda Rincon 700 cc og guling tar seg en rast i fjellet.

Bilde
Hodaen i godt fart oppover fjellsida.

Bilde
En fredlig plass med utsikt over fjellene og Middelhavet. Her oppe er det ingen turister eller mas og kjas.

Bilde
Vi kan ikke ha "after ski" for her er ikke noe snø - så vi har "after atv" på en norsk restaurant. Roar, takk for kjempetur! Det blei ca 9 mil og masse natur.

Nå er klokka snart 20 og det er bare 16 grader ute så vi får lukke igjen verandadøra og fyre opp sigrarene og helle whisky i glassene.
Vi er orntli' lei oss for at dere har slik en lei vinter i Norge, altså.

hej då!
Ændersen m/frue
rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg shortcut » 24 Feb 2010, 20:43

Kjenner jeg meg igjen?
Bilde

Brukerens avatar
shortcut
Skolegutt

Stolt fører av:

Innlegg rr_a » 24 Feb 2010, 20:54

nei, men jeg tror han har piss_a der.. [smiil] [smiil] [smiil] [smiil]
rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg rr_a » 25 Feb 2010, 19:37

Etter gårsdagens tur i fjellet med 17000 svinger på tørr asvalt var vi helt av i arma og det kjentes ut som om innvollene våre hadde blitt rista ut av øra... skulle ønske vi hadde servostyring - kanskje en gang i framtiden - man kan jo håpe... - så idag ble det "slæpp off" i lokalområdet. Vi tok en sving ned til havna i Villa Joyosa, men var for tidlig ute til å se fiskebåtene komme inn med fangstene (ikke at det er så mye å se for det er bare småfisk og kattemat, men iblandt har de fått hai eller noen barracudaer).

Bilde
Havna i Villa Joyosa - Shortcut - du husker vel vi kjørte i gamlebyen der, mot enveiskjøring, mot enveiskjøring og mot enveiskjøring...

Bilde
Vi fant ei strand som vi aldri hadde sett før og kjørte ned til havet - godt å ligge og høre bølgene slå mot steinene - ser kanskje kaldt ut for det er skyet, men det var tett oppunder 20 grader.

Vi hadde planer om år reise tilbake til det kalde, snødekte landet i nord i slutten av denne måneden - men nei... jeg tror vi drøy'ern til i hvert fall midten av mars, ja...
hej då!
rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg shortcut » 25 Feb 2010, 20:25

Brukerens avatar
shortcut
Skolegutt

Stolt fører av:

Innlegg rr_a » 25 Feb 2010, 20:43

Shortcut, det er nå litt artig å kjøre mot enveiskjøring da - Villa Joyosa er tragisk - det ble nok over 1 km mot kjørerettningen i den nyere delen av byen idag - dem driver og fixer opp hele byen og er ikke så flinke til å skilte om - men når det er sagt.. policia local (lokalpolitiet) er heller ikke så veldig brydd med slik kjøring så lenge men kjører forsiktig.... og de lokale innbyggerne pekte at vi skulle kjøre slik og slik - som var mot kjørerettningen selvfølgelig [biker] - men ting funker og det smeller ikke -
hej då!
rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg rr_a » 25 Feb 2010, 20:51

Den "store fisken" på printscreen'en missa jeg - men jeg er sikker på at den er uti sjøen der ja! Skal se ettern' n neste gang jeg kjører der - når det er sagt.. det grønne stripa i bildet - der har jeg bada gulingen - kjørte over noen steinhauger og greier og uti elva for å vaske den, helt ved utløpet ved havet - lokalbefolknigen glodde [blææh] - har dem ikke sett en norsk rotax som trenger et bad?
rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg rr_a » 27 Feb 2010, 16:42

Ikke for å være kvalm eller noe altså [blææh] [blææh] [blææh] men vi satt ute på en fortausrestaurant og tok noen øl og litt vin mens vi tok et par telefoner til Norge der vi fikk noen halvsure kommentarer om at det har kommet 20-25 cm snø idag?
Bilde
..og når vi skulle hjem, ble vi pinadø presentert en regning på tett oppunder 50 kr. for 2 halvlitere og 2 glass vin - hvor skal dette ende....
[blææh] [blææh] [blææh] [blææh] [blææh]
rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg Rohnny » 27 Feb 2010, 17:19

Ja si det du.... [pc crap] [pc crap] [pc crap]
Mvh Rohnny

Kjører MC på 2 hjul.
Brukerens avatar
Rohnny
ATV Touring

Stolt fører av:

Innlegg Wikingen » 01 Mar 2010, 01:03

Og hva har Mr.Plastic (meg, mannen med plast i ben og armer...) bedrevet dagen med? Jo, tina snøfresern med ei 10KW byggtørke, for så å smøre opp frosne vaiere og belter.... Kommet kun 5 cm snø idag, men meldt det dobbelte imorgen... [neinei] ***HULK*** [hjelp]

Er det mulig å søke meteorologisk asyl der nede hos dere???

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI

Innlegg rr_a » 01 Mar 2010, 06:57

rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg Wikingen » 02 Mar 2010, 01:45

Har du fått Muhammed Kre'karn i tale, ja!! [grøntsmil] Få adressa deres, så skal jeg sende litt C4, eller hva jeg finner i "verktøykassa" mi, så kan du bare bake det inn i en lenestol ute på terassen, tilte lenestolen litt mot verandakanten, så skal du se han kommer "hjem" i lenestol! [oh yes] [vittig] [oh yes] Jeg kan godt legge ut for lenestolen (og evt. hørselsvern til dere) også, hvis du fikser plassering og detonering! [oh yes]
Kreklingen i geostasjonær bane hadde passet bra!!! [onkel]

Vel, nok om vår "Stats-skatt", hvor mye koster en trivelig leilighet til meg og kroppen min i et slikt klima, da?
Hadde tenkt Sør-Frankrike med tid og stunder, men kanskje Spania er stedet???
Snø og kulde er ikke ideelt for oss med u-ideelle kropper....

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI

Innlegg rr_a » 02 Mar 2010, 17:16

rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg rr_a » 03 Mar 2010, 20:24

Det var overskyet idag tidlig men så bedret været seg...

Bilde
Life sucks..... varmt vær, kald øl, sigar og ei kjerring som maser...

Bilde
Tore Jan - har du investert i boligblokk utenfor Alicante????

Over og ut for idag.
Ændersen
rr_a
GIF Meister Ændersen

Innlegg OJ » 03 Mar 2010, 20:37

Ikke rart han har råt til 2010 mod atv når han har boligblokk utenfor Alicante [WHAT] [grøntsmil]
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet

Stolt fører av:

ForrigeNeste

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester