[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hvor finner man dynamoen på Predator 500 04 mod

Hvor finner man dynamoen på Predator 500 04 mod

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Hvor finner man dynamoen på Predator 500 04 mod

Innlegg yesiam » 04 Jul 2010, 12:50

Heisann,
jeg har just kjøpt meg min første firehjuling
har god erfaring fra motocross, men var på tida å prøve noe annet
Derfor har jeg ikke mye peiling ¨på alt dette elektriske dillet på disse firehjulingene.
Predatoren jeg kjøpte lader ikke, så da tenkte jeg jeg måtte finne feilen til dette.

Men først å fremst må jeg jo vite hvor den er henn.
Iogmed det ikke er noe reimdrift eller lignende så vil jeg jo tro det har en tilknytning til noe inni motoren.
yesiam
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 04 Jul 2010, 12:45

Re: Hvor finner man dynamoen på Predator 500 04 mod

Innlegg TNT-Knut » 04 Jul 2010, 17:40

-spolen sitter bak svinghjulet, sjekk også spenningsregulatoren /likeretteren som jeg mener å huske ligger i nærheten av batteriet på Predatoren.

Deleoversikt finner du her: http://parts.polarisind.com/Browse/Browse.asp

K.
Brukerens avatar
TNT-Knut
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 02 Des 2009, 21:25

Re: Hvor finner man dynamoen på Predator 500 04 mod

Innlegg yesiam » 04 Jul 2010, 19:38

Hvordan kan man skjekke den?
yesiam
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 04 Jul 2010, 12:45

Re: Hvor finner man dynamoen på Predator 500 04 mod

Innlegg smaug » 05 Jul 2010, 07:17

Du må enten få ohmverdiene fra en forhandler eller kjøpe en verkstedmanual på nettet(Ebay) i pdf format slik at du kan måle spolen med et multimeter. Da får du en sikker indikasjon på om det er spolen som er gåen. Det er temmelig sjelden at spolen ryker men større under har skjedd før. Mest sannsynlig så er det likeretteren som er gåen. Mål ladespenning også.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 36 gjester

cron