[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Innlegg Aranador » 19 Jul 2010, 16:19

har en ny polaris sportsman 500 Efi 2010modell! hatt den ca 1uke nå og jeg lurte på hvorfor den er så veldi hard å få i gir? skall den være sånn? eller må jeg bare bruke den for at den skall bli bedre?
Aranador
50ccm
 
Innlegg: 6
Registrert: 08 Jul 2010, 22:28

Re: Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Innlegg tipo176 » 19 Jul 2010, 17:10

Smør opp alle ledd i overføringen til gearspaken.
SP

Si prega di non toccare!
Nå med edderkopp.
tipo176
ATV Sjef
 
Innlegg: 1451
Registrert: 12 Aug 2007, 08:37
Bosted: Songe, Tvedestrand

Re: Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Innlegg fritti500 » 19 Jul 2010, 18:15

de sportsmannene jeg har kjørt har vert hard på giren, går det ann å få det bedre
Stor Tilhenger av don''t try this with your can am
Polaris Sportsman 500 efi EU-traktor

Bilde
Brukerens avatar
fritti500
450ccm
 
Innlegg: 191
Registrert: 09 Mai 2010, 15:00
Bosted: flate jæren
Stolt fører av:

Re: Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Innlegg E.F.I » 19 Jul 2010, 18:39

Kan være litt hard når oljen er kald og eller den henger med litt moment på det giret den er satt i.
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Innlegg fritti500 » 19 Jul 2010, 18:40

uasett så er de ikke helt smooth
Stor Tilhenger av don''t try this with your can am
Polaris Sportsman 500 efi EU-traktor

Bilde
Brukerens avatar
fritti500
450ccm
 
Innlegg: 191
Registrert: 09 Mai 2010, 15:00
Bosted: flate jæren
Stolt fører av:

Re: Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Innlegg smaug » 21 Jul 2010, 11:41

Hvis jeg skulle ta et kvalifisert gjett, så tror jeg det er tomgangsturtallet som er litt for høyt. Siden maskinen er så ny, har den sikkert ikke vært på førstegangsservice hvor slikt blir justert av forhandler. Iflg boka så skal man ikke justere bare gasswire'en sånn uten videre, da får TPS sensoren litt hetta men jeg vet om flere som har gjort det uten at det skaper noe kvalme.
Hvilket tomgangsturtall har den?
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Innlegg Asmsto » 27 Jul 2010, 16:34

har prøvd en del polariser og alle er ganske hard på girspaken, Så det er ikke bare din sin
Asmsto
250ccm
 
Innlegg: 59
Registrert: 21 Jul 2010, 14:45
Stolt fører av:

Re: Polaris sportsman Efi H.O (Veldi Hard på Girspaken)

Innlegg smaug » 28 Jul 2010, 08:12

De 500'ene jeg har kjørt har vært ganske allright på giret synes jeg men de er veldig følsom på høyt tomgangsturtall.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron