Ja va egentli na i lurte på om de va ok pris :) Kjøpte den jeg.. Var å henta den tidligere i dag.. Fått prøvd litt snø måking på parkeringsplassen her bare. Litt av en overgang fra den lille smc 250 atven min. Gjennstår bare å selge den..kanskje ikke rette tiden for de nå men
Var ute å kjørte en liten tur i dag. Vibrerer/rister litt når en kommer litt opp i fart. Men det er vel kanskje normalt med slike dekk. I tilegg så er de ujevne veier med litt is og snø. Men er hvertfall så langt fornøyd med kjøpet
Takker.. Ble en stor oppgradering fra SMCen hvertfall. Blir nok at jeg skifter dekk ette hvert. Men ikke før til sommeren hvertfall. Hvor lønner det seg å bestille?
Kjøpte meg dette settet(gule lys) høsten 09. har bare byttet 1 pære pga overivrig bruk med høytrykkspyler.... Monter kontrollboksen tørt, gjerne i tett pose, i orginalrommet bak. Legg på litt silikon el ved ledningsinnføringer til lamper og i innerkant av "glass" så er du sikret å bli sett i lang tid. Er verdt hver krone ved riktig montering og kjekt med forskjellige blinkemodus og justerbar blinkehastighet. Husk å holde fjernkontrollen tørr og