[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Polaris Phoenix 200 Lugging i framover gir?

Polaris Phoenix 200 Lugging i framover gir?

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Polaris Phoenix 200 Lugging i framover gir?

Innlegg Thasten » 30 Mai 2011, 20:59

Hei!

har Byttet Variator reim på min Polaris Phoenix 200, 2005 Mod.

men etter dette vil den kun la seg kjøre normalt i revers, når den settes i framover lages det en hakkelyd fra variatorområdet og den prøver og lugge seg framover hele tiden mens jeg står på fotbremsen.
når jeg går av bremsen vil den står den fortsatt og lugger og det gir ingen endring om jeg gir gass eller ikke. den står da fortsatt bare der å prøver og lugge seg framover.

åpnet variatoren igjen for og se om det var noe som så galt ut men klarte ikke og se noe som helst som så galt ut.

Alt av olje (Motor, Gearkasse, Diff) har også nettopp blidd byttet hvis det kan ha noe og si på en diagnose?

Takk for svar på forhånd.
Thasten
50ccm

Re: Polaris Phoenix 200 Lugging i framover gir?

Innlegg smaug » 31 Mai 2011, 17:02

Høres for meg ut som girveksel ikke er justert skikkelig siden alt fungerer normalt i revers.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester