Jo, dei satte den opp for meg når dei sendte den ut. Da hade jeg ikke byttet manifold og topper, nå har jeg justert den slik jeg vil med nøyaktig det turtall jeg vil shiftout skal ligge på. 7800rpm. Vist en har tenkt seg et å samme oppsett hele atvns livstid så er det greit med cvtech. Dei som er størst innen atv performance(Mrrpm) bruker STM og jeg kan,efter å ha prøvd den godt førstå hvorfor.
Jeg kommer bygge en custom dragrace ramme i fremtiden og der er en fyr på et amerikanskst forum som bygger custom bremser til can am. Mrrpms dragraceatv yter 300hk+ så der burde ikke va ett problem med 120.
Jeg bruker ikke atven på vei i det heile tatt, den er ikke engang registrert så bremser er ikke et problem.
Planen er å ha en dragraceatv for bane og en for trail/mud og jobb.Målet for dragraceatvn er 200hk men jeg kommer bygge den motorn från en 1000cc commander.Neste år skal jeg kjøpe dynamometer for atv og begynde selge custom trim og diverse
Og der vil bli en HK garanti på alt som blir solgt
![Jadda [oh yes]](./images/smilies/thumbupright.gif)