Kjøp på ebay til 307 NOK pr stk inkl frakt.
EDIT 23.10.2011
Har i dag bestilt 1 stk til 307 NOK inkl frakt (avtalt vareverdi 33 AUD)
Valgte 60 grader flood - slik at jeg får lyst opp sidene godt når jeg kjører på sideveier - greit å se hjorten før jeg treffer den ;-)
Hadde muligheten for å velge 30 grader - da hadde jeg fått mer lys fremover.
Bestiller 1 stk til i 60 grader og så kanskje 1 stk i 30 grader for å se på forskjellen.
EDIT slutt
EDIT: 20.10.2011 kl 16:35
Her skjedde det noe mystisk - jeg sendte en melding til selger i går kveld med spm. å sette vareverdi til 200 NOK og selger svarte at det var ok.
Nå er hele auksjonen endret - annen vare - nå er det denne som kommer opp :
2PCS Audi Strip Car Headlight Strip Fog DRL Light 18 LED for Mercedes Benz
EDIT slutt
EDIT 21.10.2011 kl 07:13
Nå svarte selger at han måtte sette opp prisen 5 AUD og auksjonen er nå tilbake med rett vare.
Nå er prisen 54,99 AUD som tilsvarer 307 NOK (for 1 stk) inkl frakt.
EDIT sluttSelger har gode karakterer og tilbakemeldinger (ulempen er at jeg ikke kan se noen tilb.mld fra kjøpere som har kjøpt disse 27W LED lyktene hos ham, men det trenger ikke bety annet enn at han nylig har begynt med disse.
90% lyktene av disse kommer fra samme samlebånd uansett hvilken selger - alt er jo made in china i dag.
Når du kjøper disse lyktene kan du velge mellom 2 spredningsvinkler (30 og 60 grader)
Vanligvis skriver du hva du ønsker i melding til selger feltet når du gjennomfører paypal transaksjonen.
Man kan sikkert kontakte selger å be ham sette verdi til under 200 NOK (f.eks be ham sette 35 AUD som vare verdi på forsendelsen ). slik at man slipper "unødvendige avgifter" når pakken kommer til Norge.
Gjør kjøpene i 2 omganger (1 lykt om gangen) og be om at selger IKKE leverer begge i samme pakke - ofte lurt å vente til den ene er bekreftet sendt av selger før du gjennomfører betalingen på den andre..
Da får du 2 stk for ca 560 NOK totalt, levert til deg via posten.
Vel og merke fra Singapore så noe tid kan det gå (16 til 25 dager skriver selger)
Når du søker på Ebay etter led lys av denne typen så er et tips bruke ordene
LED WORK 27W
som :
Hvis du klarer deg med 15W:
Denne "2 pakken" med 24W hadde ok pris: (ca 466 NOK inkl frakt)
EDIT 21.10.2011
Selger sier ok på å sette vare verdi til 35 AUD (må bare minne ham på det når man gjennomfører paypal betalingen)
NB! dette er en auksjon og den har 7 dager igjen - så prisen kan nok øke....
EDIT sluttJeg syntes disse kompakte 10W så fine ut , 850 NOK for 2 stk inkl frakt :

Arild
Bombardier Outlander MAX XT 400 2006.
Kymco MXU 250 2006.