Dette er et prosjekt jeg må ta innimellom jobb og bleieskift så vi kan nokk kalle det et langtidsprosjekt.
Her er utgangspunktet:

Polaris Predator troy lee 2004 mod.
Hele sykkelen ble skrudd i smådeler.

Har fått sandblåst rammen, svingarmen og diverse smådeler.
Disse ligger nå klare for lakkering. I utgangspunktet skulle rammen være svart, men lakkereren hadde noe kamelonlakk liggende så vi bestemte oss for den

Planen er kombinere dette med chrom

A-armer, styrestamme, truger skal bli blankt og fint.
Motoren skal også få en behandling.
I tillegg skal den oppgraderes til noe med mere futt i!
Usikker på om jeg beholder motoren org 500 eller setter i 558 kit fra www.hpd-inc.com.
Det som er sikkert at kvassere kammer og diverse polering/porting vil bli gjort. Har allerede liggende ny CDI og tenningsregulator.

CDI gjør at turtallet flytter seg nermere 10000. Og regulatorern får en litt annen tenning. Tenkte å kjøre på 110 oktan for å være sikker på at allt skal virke. Vanskelig å stole på oktanen som er på pumpene.
Prosjektet blir bygd som Supermotard. lavest mulig

Tenkte å oppgradere bremsene og forhørte meg litt angående brembo bremser. Prisen var noe høy så vi får se om det blir noe av

Når det gjelder demping så er jeg usikker på om jeg skal bruke de Øhlinsene jeg har eller skaffe kortere dempere slik at den blir lavere.
Vi får se hvilke a-armer jeg går for. Enten www.rathracing.com sine eller http://www.amstarmanufacturing.com/Long ... -Arms.html
Litt usikker på farge på plastikken ennå men jeg fant dette tøffe settet.

Vi får se hvor dette bærer hen.