Nok en gang har noen prøvd å ødelegge for oss i TAF. Jeg blir bare mer å mer iritert på denne tulle kjøringa som er bedrevet, de som gjør dette aner ikke hvilke konse kvenser dette har for oss som "klubb" jeg har skrevet en mail til jonalisten som har skrevet innlegget regner med at de følger politikken jeg har misstanke til at adressa har... IKKE SKRIV NOE POSITIVT RUNDT ATV DET ER FARLIG DET!
Kopi av mail til adressa:
God dag.
Obelix Barbala fra trøndelag atv forum her.
Jeg ønsker på vegne av klubben å få stå fram slik at ikke alle skal ses på som idioter av oss som aktivt kjører ATV.
Dersom det er ønskelig kan du kontakte meg på
9XXXXXX.
Vi i Trøndelag atv forum er en gjeng som kjører ATV så ofte som mulig, men vi holder oss til loverket! dvs. vi kjører på veg stort sett, det er trist å se at noen som mangler tanke gangen vår ødelegger for vår aktivitet.
Men nå er det slik at hitil har ikke jeg sett ett eneste positivt innlegg for oss i adressa.
Til og med morten antonsen sa jo i fjord at vi så ut som aper på tre hjul sykler.... Han fikk tilbud om å være med en helg å se hvordan en tur sammen oss var, men det takket han nei til. Så tilbudet er om du vill ha en repotasje, ta kontakt.
Mvh
Obelix Barbala
www.trondelagatvforum.com