[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Ny repotarsje i adressa..

Ny repotarsje i adressa..

Linker til atv relaterte saker i media. Tv, aviser osv..
Forumregler
Legg inn overskriven til Artikkelen i Emne.
Legg til linken for artikkelen.

Ny repotarsje i adressa..

Innlegg CCOB » 10 Okt 2009, 15:08

Nok en gang har noen prøvd å ødelegge for oss i TAF. Jeg blir bare mer å mer iritert på denne tulle kjøringa som er bedrevet, de som gjør dette aner ikke hvilke konse kvenser dette har for oss som "klubb" jeg har skrevet en mail til jonalisten som har skrevet innlegget regner med at de følger politikken jeg har misstanke til at adressa har... IKKE SKRIV NOE POSITIVT RUNDT ATV DET ER FARLIG DET!

Kopi av mail til adressa:
God dag.
Obelix Barbala fra trøndelag atv forum her.

Jeg ønsker på vegne av klubben å få stå fram slik at ikke alle skal ses på som idioter av oss som aktivt kjører ATV.

Dersom det er ønskelig kan du kontakte meg på

9XXXXXX.

Vi i Trøndelag atv forum er en gjeng som kjører ATV så ofte som mulig, men vi holder oss til loverket! dvs. vi kjører på veg stort sett, det er trist å se at noen som mangler tanke gangen vår ødelegger for vår aktivitet.

Men nå er det slik at hitil har ikke jeg sett ett eneste positivt innlegg for oss i adressa.
Til og med morten antonsen sa jo i fjord at vi så ut som aper på tre hjul sykler.... Han fikk tilbud om å være med en helg å se hvordan en tur sammen oss var, men det takket han nei til. Så tilbudet er om du vill ha en repotasje, ta kontakt.

Mvh

Obelix Barbala
www.trondelagatvforum.com
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(
CCOB
800EFI

Stolt fører av:

Re: Ny repotarsje i adressa..

Innlegg Bronco » 11 Okt 2009, 10:03

er synd det er alltid noen som må ødelegge for alle andre. Håper du for respons denne gangen . Og kanskje en god reklame for ATV folket. Beste er å få med en ut i feltet. Vet vi hadde det på rudskogen engang. Han ble hel frelst.
Bronco

Re: Ny repotarsje i adressa..

Innlegg smaug » 11 Okt 2009, 11:55

Ja man kan godt si at det er synd at noen skal ødelegge men på en annen side så mener jeg at sånn vil det alltid være og sånn er det over alt.
Problemet er at Norge AS lager regelverket etter den første idioten i den tro at det blir noen færre idioter av det. Det har nærmest blitt en tradisjon å forby alt man ikke liker. Regelverket blir laget for(og av) alle idioter og ikke den menige mann i gata! Jeg personlig synes det er bedre at ungdomen(er jo faen ikke noe tak i ungdom lengere) kjører litt fort og lager kringlemerker på asfalten utenfor den lokale Shell stasjonen, enn å stappe en sprøyte i armen, fordi det er sånn det er blitt. Det er bedre at folk går på dop og er usynlig, enn at folk er litt bajas og bruker sitt lokalmiljø til å underholde seg selv med det de nå måtte like av motorsport. Med et friere og bedre motor(sport)miljø i Norge hadde det vært myyyyye færre ungdom som hadde havnet utenfor. Alle kan ikke spille fotball heller og er man ikke flink i fotball eller liker det noe særlig så er man jo helt utenfor her i landet! Klart det er noen som vil skade seg med å kjøre bajas, noen vil til og med dø og alle dødsfall er et tap men det "pute under armene" samfunnet vi skaper om dagen er jo helt tragisk pinglete. Gjør man ingen feil så kan man heller ikke lære. Jeg selv har vært i mer enn en nær-døden-opplevelse med kjøretøy og man vokser bare på det om man hopper på "hesten" igjen. Jeg har bare et par prinsipp angående å kjøre fort og alt det der. Jeg gjør det aldri med passasjer og jeg gjør det aldri på uoversiktlinge plasser hvor det er en forutsetning at andre ikke gjør en feil!
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Re. på Ny repotarsje i adressa..

Innlegg CCOB » 11 Okt 2009, 19:45

fikk mail fra adressa i dag, sakset hele korrespondansen:

Hei
Jeg jobber normalt ikke med dette tema, men har videresendt tipset ditt
til UkeAdressa slik at de kan vurdere å lage en reportasje.

mvh
Siv Sandvik
adressa.no

>>> "Obelix@XXXX.XXX" <> 10.10.2009 15:59 >>>
God dag.
Obelix Barbala fra trøndelag atv forum her.

Jeg ønsker på vegne av klubben å få stå fram slik at ikke alle skal ses
på som idioter av oss som aktivt kjører ATV.

Dersom det er ønskelig kan du kontakte meg på

95XXXXXX.

Vi i Trøndelag atv forum er en gjeng som kjører ATV så ofte som mulig,
men vi holder oss til loverket! dvs. vi kjører på veg stort sett, det er
trist å se at noen som mangler tanke gangen vår ødelegger for vår
aktivitet.

Men nå er det slik at hitil har ikke jeg sett ett eneste positivt
innlegg for oss i adressa.
Til og med morten antonsen sa jo i fjord at vi så ut som aper på tre
hjul sykler.... Han fikk tilbud om å være med en helg å se hvordan en
tur sammen oss var, men det takket han nei til. Så tilbudet er om du
vill ha en repotasje, ta kontakt.