Hallo,
Leeeeeenge siden jeg har vært inne på dette forumet nå. Har flyttet hit og dit ørten ganger de siste årene, byttet jobb osv osv men kommet meg nordover til ATV terreng deluxe. Har kjørt gamlingen sin Polaris 6x6 så har ikke hatt brukt for noe ATV selv. Er stort sett bare jeg som kjører Polarisen så har hatt ATV til mitt bruk men nå som Can-Am endelig kommer med en toseters 6x6 og Polarisen begynner å bli sliten, har jeg lyst å kjøpe en Can-Am 6x6.
Blir en Farmer med vinsjer i begge ender, ja mest mulig utstyr fra fabrikk. Er ikke lønnsomt å kjøpe en ribba versjon for så å kjøpe "må ha" utstyr i etterkant. Har bedt om tilbud med kort vindskjerm og frontfanger.
Det jeg er litt usikker på er hvilken dekk jeg skal ha på den. Favoritten Maxxis Ceros er selvsagt aktuell men har lyst på litt større dekk. 27" hadde vært ideelt, gjerne på 12" felg men der er utvalget lite innenfor samme mønstertypen som Ceros'ene. Har kjørt en Outlander 6x6 med Ceros og den er nyyyyydelig å kjøre med de dekkene. Kommer til å bli mye turkjøring, ikke nødvendigvis på asfalt men på barmarksløyper, anleggsveiere og slike ting. Ellers blir det på elgjakta den må virkelig jobbe.
Åpen for dekkforslag i 27" eller 28" størrelse.