Har foresten kjørt forbi stav endel ganger nå... er det nye eiere der eller? ser de har gjort om en del.... noen fra NT som vet?
KLIPPET FRA TIDLIGERE INNLEGG:
Fra spøk til alvor, nå må vi tenke litt på litt aktivitet her!!
Vi bør kunne "planlegge" en fast tur i måneden... pluss en vår tur, sommer tur å høst tur....
Vi ønsker at de av dere som kan regulere ferie o.l. å har virkelig lyst til en kjempe fin tur er innstilt på å delta på Danmarks turen neste år..... jeg vet at jeg å frank har ihvert fall lagt opp til å ha ca en uke med tur kjøring..... Ellers er muligheten til å låne skaphengeren min til å transportere ned til oslo område til stede, jeg foreslår at vi kan ta utgangspungt i Jevnaker som start sted for oss som drar tidlig... det er ikke langt til hverken oslo eller båten derifra... slik at det er rimelig gre skuring... jeg skal snakke med NK på jobben om vi kan sette eventuelle biler å hengere igjen på jevnaker... der har vi litt kontakter.
Jeg har sendt mail til de som har brukt innmeldings knappen på hjemme sidene våre om ett kaffe treff, så får jeg i neste uke ringe til de jeg har reg nr på.
Japp det var alt jeg ville si i kveld eller natt som det har blitt for noen. Ta kontakt eller gi tilbake meldinger om det er noe.
Ønsker alle en riktig god uke.
Obelix