Hei på dere!
Har akkurat nesten ca nettopp nå, kjøpt meg en ordentlig ATV. 800 LTD 98 mod, med alt tenkelig og utenkelig utstyr.
Har på et par tre uker rundet 2000 kjørte kilometer. Fantastisk morsomt. Ikke peiling på hvilke dekk jeg har på, men det er noen lvaprofilerte gatedekk som gjør at gromgutten ligger plantet til veien, okke som om det er rundkjøringer eller "sporete" vei. Eneste som er litt ugreit er at det i fartsområdet 70-80 kilomter er litt risting i rattet, men når den kommer over 110, og frem til den stopper på 125 (GPS viser 123, så dekkene er nok bra samstemte med original diameter) holder det med en hånd på rattet, null vibrasjoner, kun nytelse. Er det noe å plukke på, så er det "summingen", men etterhvert synes jeg det er blitt en liten godlyd, som forteller meg at tingene er som det skal. Han som spiser frokost med mora mi kjører en polaris, og den er jo i en helt annen klasse hva gjelder lyd, men det får stå sin prøve....
Har sittet her noen kvelder nå som gjest, og lest og snust til meg en masse med tips og erfaring fra dere som kan disse maskinene. Flott at dere bruker tid på å dele erfaringer og hjelpe til med problemstillinger.
Så til et par spørsmål:
Fikk med et belte kit, Apache, med det som trengs for å få dette montert på sykkelen. "problemet" mitt er at jeg i bunn og grunn ikke trenger det der, så det kommer til å bli solgt på f.eks Finn. Selger hevdet (trur på han) at det er ubrukt. Hva kan jeg selge noe slikt for på "bruktmarkedet"?
Brøyteskjær er noe jeg har litt smålyst på. Hva er prisen for dette, alt inkludert, og hvor kan en få tak i noe slikt til en fornuftig penge? Bor i Sarp, så det er en fordel om østlandet er stedet. Er det ikke en Can-am forhandler i Drøbak?
Jaja, kos dere videre!
mvh
emiro