[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Kontakt med Statens vegvesen.....

Kontakt med Statens vegvesen.....

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Kontakt med Statens vegvesen.....

Innlegg CCOB » 26 Jul 2010, 15:22

Jeg har i dag stilet ett brev til statens vegvesen ang. førerkort opplæringen de diskuterer, for de av dere som er interesert i denne saken kan jeg annbefale dere å sette dere inn i dette dokumentet:

http://www.vegvesen.no/_attachment/130037/binary/302637

Å Tale vår sak er ATV importørenes landsforening.(er det noen som har hørt om de?) Det er disse jeg hadde kontakt med i fjord for å høre om de ville hjelpe oss med statistikk ol. for å få igjen retten til MC parkering å kollektiv feltet, svaret var at de så ikke det som ett problem men de var for å fremme terreng kjøringen...

[neinei] Jeg har klippet lit av teksten deres her under. Kan noen som kansje har hørt om de fortelle meg om de har sett noe til arbeidet som blir gjort? Nå skal jeg ta kontakt med de også å spørre om de jobber opp i mot selgere til produsenter eller hvem de jobber opp i mot....

Tiltak
AIF vil delta praktisk og økonomisk i en kampanje for å heve kompetansen blant utvalgte grupper ATV-førere.
AIF vil selv eller sammen med myndighetene/andre, utarbeide både grundig og kortfattet informasjonsmateriale
rettet mot ulykkesutsatte brukergrupper og ulykkesutsatte områder for / typer av
kjøring. Noen av medlemmene har startet med å levere egne instruksjonsbøker og CD-er sammen
med kjøretøyet for å demonstrere sikker kjøring og bruk for øvrig, og dette vil bli trappet opp.
AIF vil arbeide for å forebygge ulykker som skjer pga. manglende erfaring og kompetanse og ser det
som helt sentralt at det blir tilrettelagt for egnede øvingsområder.....
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(
CCOB
800EFI

Stolt fører av:

Re: Kontakt med Stantens vegvesen.....

Innlegg CCOB » 17 Sep 2010, 20:10

Da sendte jeg purring i dag til tinget, det er de som vurderer saken... jeg håper de svarer snart..

Obelix
CCOB
800EFI

Stolt fører av:

Hvordan skal AIF klare og komme med noen regler. Dette er jo ledere for firma som kun har økonomisk interesse i alt dette, ingen ting annet?
:-)

Innlegg CCOB » 18 Sep 2010, 13:47

jeg vet, det er derfor VI må stå sammen for å bli hørt...
CCOB
800EFI

Stolt fører av:

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester