CCOB » 10 Jan 2011, 17:43
Hei Grey.
Jeg har jobbet med konseptet Trøndelag ATV Forum nå i 3 år. Tanken var at dette skulle bli en samling ATV entusiaster, alt fra den som vil kjøre bane, til den som vill ta en rekreasjons tur inn i de dype skoger (med GPS så klart). Så vi har fått samlet en gjeng som kjører når de vil, nå på vinteren så er det noen som kjører hele tiden. Mens jeg har stallet inn å pakket Blue inn i vatt, så hun ikke skal fryse. Jeg har jo innsett at her i Trøndelag er vi ikke de raskeste i verden til å hive oss inn i nye ting å det er greit. Du virker til å ha mange gode ideer, og vi i TAF ønsker deg velkommen til å bli en del av oss om du ønsker det. Vi arrangerer turer å den pakken, men vi har ikke gått til det steget å ha beredskap som en del av opplegget, i og med at vi ikke har noen med erfaring eller bakgrunn fra hjelpekorpset slik du har. Men den ideen er jeg med på jeg, jeg har jo også tenkt på den biten med person "transport" slik vi hadde den gangen Trondheim Scooter og ATV klubb eksisterte. Da hadde vi kontakt med Handicap forbundet noe jeg har tildels enda, så jeg lurer på om å starte på med Vassfjell turer igjen til sommeren. Desverre falt primus motor på det opplegget bort pga. kreft, men om du ønsker så er vi åpen for denne type ting, og jeg er med jeg. Så er ballen i ditt hjørne, har du lyst til å være med å bygge opp denne varden jeg har lagt noen steiner på, eller har du lyst til å lage ditt eget prosjekt?
Uannsett skal du være velkommen til å komme med innspill, å bli med på tur sammen oss, Ingen tur uten lefse å grill....
Du kan gjerne ringe meg vist du har noen spørsmål.
mvh.
Obelix
95219720
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(