En kjapp kommentar, nå får de som føler for det skyte meg...
Jeg vet ikke med dere, men noen har på forumet kan med fordel lære seg å omformulere seg. Nå kan den som føler for det ta det til seg å bli gretten å de som kansje skjønner hva jeg mener kan se at det er flere som har reagert på det.
Det jeg skriver under her STÅR jeg for så om du ikke liker tryne mitt å min holdning så foreslår jeg at du sier det med en gang så kan vi vite hvor DU står.
1. Når det kommer en inn her å spør det uungåerlige spørsmålet. HVILKEN MASKIN ER BEST? det er som å gå inn i en opel foretning å spørre hvorfor de ikke har en mercedes... HVER GANG! hvorfor skal alle som det gjerne er de samme hver fordømrade gang si at deres maskin er BEST? å så begynne med drit kasting på alle andre merker? Jeg går inn i en diskusjon med åpent sinn, om du sitter å skryter av din POLARIS, CAN-AM, SYM.... eller ett annet merke, jeg vet ikke hva innstillinga di er men jeg kan fortelle hvorfor JEG kjører CAN-AM, så kan jo du se om behovet er en CAN-AM eller POLARIS da......
På messa vi sto på forige helg, var det flere som spurte hva vi solgte... vi selger ikke maskiner, vi viser fram hva som finns... derfor hadde vi på vår stand, Yamaha, Polaris å Can-Am.... Når folk spurte, hva er det beste til å drive med i skogen? svaret mitt var, jeg har prøvd Can-Am å Polaris IKKE prøvd Yamaha i skogen til å dra fram en elg eller lignende, så det merke kan ikke jeg si noe om, men jo en can-am kan du sette belter på da virker det i skogen... men det er tross alt pengene det står på, å ett belte kitt er dyrt.
2. Når en mann er så "uheldig" å finner en teknisk løsning som funker for han, å han i beste mening skriver å illustrerer det her, så godt han kan. Så er det som oftest en av innleggene på første side (om han er så heldig å får en tilbakemelding) at DET DER ER DØ FØDT, det du har laget der vill ikke holde, det du har der er bare å glemme!
Ån skal det sies at VÌ er ikke ALLE verdens mestere, men hvem i helvette er det? Ja ok konstruksjonen så litt spinkel ut, je ok den virka ikke helt etter planen.... Hvor for skal vi hakke på de som vill prøve dette ut, hvorfor skal vi ødelegge de gode iddeene? I stede for å hakke på de som ihvertfall kommer med iddeer, kan vi ikke heller prøve å være konstruktive? kan vi ikke heller si at OK du har laget det slik, jeg har laget det slik, begge måtene fungerer. å BEGGE IDEENE VAR GODE?!?!
JEg prøver å si at om vi bare klarer å sammarbeide om dette forummet å får alle til å hjelpe verandre i stedefor å på peke hverandres feil, tror ikke dere at vi faktisk kan få ett hyggeligere miljø?
(Snik reklame)
Nå kommer det en artikkel om DK 2010 på trykk i X4 magasinet, jeg skal legge det ut i PDF format, les stykke så ser dere hva jeg mener med positive ting, Jeg rakker ikke ned på MC selv om de er anneledes, jeg sier ting med ett smil å på spøk.
Jeg vet at en må starte, faren jeg ser på er at om vi lar holdningene som verserer på forumet, få bli ARV da er vi ille ute å kjører.... kan vi ikke si det slik, Gjerne kommenter om dere er enige, å Moderator, om du føler for det kan du legge denne posten øverst i en ny tråd.
DERSOM DU IKKE HAR NOE POSITIVT Å SI IKKE SKRIV!
Dersom du mener du har en bedre ide, Greit, legg din fram vinklet som ett tillegg, ikke som et "MOT"argument.
Dersom du mener folk har FEIL ikke ta en kamp om hvorfor DU mener det, skriv heller hvordan du ser saken.
Om du på død å liv skal få noen til å like ditt merke så trenger vi ikke DRITT kasting, skriv heller Hvorfor du valgte ditt merke.
Om du har ett "problem" still spørsmålet.
(Ett problem er ett problem fordi DU ikke har kunskapen, det er ikke feil å ikke ha kunskapen, for det kan være komplekse ting vi snakker om. Men bruker du forumet til å stille spørsmål på, så er det ikke ett problem lenger, det er en utfordring for desto flere hoder som tenker desto større er muligheten for å løse det.)
Kan ikke vi prøve å ha en hyggelig tone her på forumet.
Nå har jeg skrevet dette å dette står jeg for er det noen som har noe i mot det, så er dere gjertelig velkomne til å si i fra jeg har både PM, mail å telefon.
Men som sagt, har du ikke noe positivt å si eller har motforestillinger til det jeg mener, så ja vell.... Vi er alle forskjellig å jeg legger i ordet "trampet på" at noen prøver å være verdens mestre, jeg har funnet ut at hadde ikke jeg for eksempel fått den hjelpa jeg fikk på messa, hadde jeg ikke klart å fått stablet så mye på beina, å jeg er takknemelig for alle gode råd å innspill....
Så har dere motforestillinger mot min innstilling si i fra, så finner vi ut hvorfro, for ødelegger jeg dagen din med at jeg er her, så må vi prøve å løse dette, for jeg ønsker ikke at du skal få ødelagt dagen... for meg.....
Å du.... SMIL!
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(