Da er alle bestillinger i orden. For og si det rett ut har det vært et helvetes styr med colorline. De har gjort x antall feil under bestillingene og har skapt fler problemer enn det som burde vært mulig og alt har kokt ned til 1 ting. ATV.... HVA ER DET!!!! De har nå satt oss som MC med sidevogn etter MYE rot internt. Så når dere skal på tur neste gang blir det mc med sidevogn det skal registreres som. Takket være alt rotet til colorline med feil priser osv kom den endelige prisen vi egentlig skulle betalt på ca 38.000.- for 16 stk. Men etter sikkert 4t på tlf med venting og 3t med samtaler og mail har vi fått 10.000.- i rabatt siden de har rotet så.
SÃ¥ totalt for alle sammen blir faktisk turen en 100.- lapp billigere enn forventet
De ekstra kr bruker jeg på frokost delen og de resterende 200.- (ca) får vi spare til noen som får brukt for de. Nå skal jeg bare få betalt regningen på ca 25.000.- å glede meg til turen.
Vil bare takke Erik (Okelbo) for tlf støtte når jeg var på vei til og trampe i stykker tlf og pc i frustrasjon over colorline sitt rot