Vil anbefale Outlanderen til Mitsubishi på det sterkeste. Har de siste året kjørt 5 forskjellige biler pga. kjøretimer på vei mot førerkort og Outlanderen er den jeg syntes er aller best å kjøre (mest komfortabel osv.). 2011 modellen av Outladeren ble kjøpt ny i fjor og kjørt 30 000 km. Jeg har til nå kjørt 27 000 av den totalen km.standen og syntes bilen holder mål så langt
Det er selvfølgelig noen ulemper og fordeler ved bilen. Bilene har noen fine innrettninger som gjør den til en bra bonde bil. Seig/sterk motor (selv om den kan virke litt daff) vis en går for 146 HK diesel (380 Nm), bagasjelem bak som er meget praktisk (max. 200 kg) og solid firehjulsdrift med diffsperre (som fungerer). Innvendig er det meget god plass til ben i baksetet, stort bagasjerom og 750 Watt standard lydanlegg. En litt teit ting er om du ikke tar av hengerfestet får du ikke ned bagasjelemmen. Otladeren er brukt til å trekke mye henger med båt, atv og ved. Har til nå ikke kjørt oss fast i snøen på vei inn til familie småbruket.
Snakker kanskje ikke av så mye bilerfaring pga min unge alder, men dette er i såfall min mening og anbefaling av en solid firehjulstrekker.
Lykke til med bilkjøpet!