hei folkens! Ny på forumet her og har handlet meg en splitter ny access 450 av SJmotor for ca 3 uker siden. har holdt på med bil i maaange år og har gått ganske lei det i d siste og tenkte å prøve meg på en atv. angrer ikke et sekund på handelen;)
Den blei innkjørt hjemme med variert turtall og belastning ca 50mil før jeg tok oljeskift og tok turen videre til sørlandet på ferie. da jeg kom hjem etter 3 uker så har jeg ca 140mil på den. Har kun hatt et par små problemer, som en gåen viftesensor, en gasswire som var monterings feil i fra fabrikk (wire røk pga den var blitt montert med en stygg 90gr bøy) og et defekt blinklys. EN stor takk til ståle (SJmotor) for super service som ordna opp og sendte alle deler med overnatt sending på hans regning. delene gikk seff på garanti;)
litt om atven, er gjort om til full effekt, full åpen eksos (heeftig lyd!) smeller og styrer på! større dyse 152,5, skiftet gasspjeld, åpnet opp for mer luft og har nylig montert et 15T framdrev. har også fått på custom alu felger med maxxis spearz hjul og fått avbalansert disse. har også lakkert litt reflekser bak og litt skruer rundtom for litt mer clean look.
ting som er på vei er spacere bak og et GPR dual eksos fra motorscoop. koso wideband skal kjøpes inn senere og det blir mest sannsynlig og montere et turbo kit senere også, men er litt i tenkeboksen på det enda.
ett par bilder jeg tok på sørlandet, kommer nok mer senere også:)