Kjøpte for leeeenge siden en rimelig trim-pakke fra Ebay, som stort sett utelukkende skulle bestå av elektroniske komponenter. Den skal gi 30Hk mer påstås det fra leverandøren. Med ETT (!) ark som monteringsanvisning tror jeg muligens jeg kommer til å plundre litt....
Pakka det ut på mekkebordet ikveld:
Mvh
Roy I. Hernes, Andebu. For øyeblikket uten ATV....
Men i alle dager....og slippe en fis gir mer økning enn det der skulle jeg mene. Men sørg nå for og holde godt fast etter det er montert så ikke sykkelen drar til skogs uten deg (hvilken oppgave har egentlig den pcviften forøvrig)?
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Oj, nå kommer det til å lukte svidd gummi i Andebutraktene - eller svidd plastikk når dette tar fyr... Vifta skal vel sitte framme i grillen å dra sykklen framover (det er sikkert den som gir de xtra 30 hk) - blir som et propellfly, så klart. Ændersen
Med denne dingsen og en kraftig løvblåser blir Hr. Hernes uslåelig. Alexander, jeg tror ikke Wikingen har blitt lurt - kjenner jeg ham rett så vet han veldig godt hva han har kjøpt og han vil teste om han i det hele tatt får ut noe extra kraft med denne greie montert - vi venter med spenning på resultatet! Ændersen