[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - fusking på høyt turtall

fusking på høyt turtall

DS, Renegade, Outlander...

fusking på høyt turtall

Innlegg outlander » 15 Nov 2010, 22:13

min bombardier outlander fusker ved høyt gasspådrag. jeg får ikke brukt alle kreftene jeg veit er der. men om jeg drar ut chooken helt går den helt fint (bortsett fra på tomgang når den er varm) med chooken inne drar den 100 % og akser 100 %

noen som veit hva dette kan være? noe med bensinpumpa kanskje?

takker for svar [oh yes]
outlander
50ccm

Stolt fører av:

Re: fusking på høyt turtall

Innlegg smaug » 16 Nov 2010, 11:56

Bensinpumpen kan det absolutt være men jeg ville ha tatt runden med å ta opp forgaasseren, sjekke filter og lufting til tanken i tillegg.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Innlegg outlander » 16 Nov 2010, 21:39

tusen takk for svar [smiil]
outlander
50ccm

Stolt fører av:

Innlegg pearlelx » 19 Apr 2012, 15:31

Hei der :) Har samme problemet her. Fant du ut hva som var feil ?
pearlelx
50ccm

Stolt fører av:

Innlegg skinhawk » 22 Apr 2012, 00:58

Er det forfjasser motor må du nok rengjøre litt, sykkelen får for mye luft. rengjør dyser, ta filter og sjekk lufting på tanken samt bytt bensinfilter når du først tar runden. og bytt plugger om det er lenge siden sist. funker det da dårlig kan det være forgasseren som ikke er riktig innstilt, få en autorisert mekaniker til å gjøre dette, eller finn instruks på nettet på hvor mange omdreininger fra bunn og ut du skal.
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester