[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Den store parkeringsmølla!
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad
Norsk forum for firehjuling atv quad - en avdeling i 4x4norway.no
personlig så parkerer jeg bare i parkeringshus som er gratis eller som har slik bom-system, for å unngå trøbbel med kranglete parkeringsvakter. Til nød så tar jeg bilde av biletten på sykkelen og lar den være der.
MC folket betaler billett, stapper den i lomma. På sykkelen blåser den bare bort, blir stjelt lell. Får man bot er det å bevise at du har betalt, pengene kommer i retur og alle er glade. Tungvindt JA, men mener det er slik man bør gjøre det.
akkurat derfor jeg parkerer der det er gratis, har heldigvis et enormt kjøpesenter med et par tusen gratisplasser og alle butikker jeg trenger 5 min fra huset.