Jeg kommer til å legge inn noen bilder etterhvert, av min Outlander max 500 xt, 2011, som jeg er veldig fornøyd med
har tidligere hatt en John Deere AMT 600, skal se om jeg finner tilbake noen artige bilder av den. 5 hjul og Kawasaki 341Ccm det var mitt første kjøretøy for fjellbruk...
hadde også et par år en 170 ccm SMC (ett eller annet?) rød, med manuel og clutch... trimfilter og stort borr inn i eksospotta;-) gjorde 80-90 etterpå, men var litt liten
hovedsak nå er Can-am , og har puttet på vindskjerm, men ikke fornøyd, ble mer sus og vibrasjon i hjelmen etterpå
montert ledlys bak(arbeidslys), og led parklys forran. samt xenon . led sidemarkering gjorde sitt også
har kjøpt spacere, og skal montere nye piggfrie dekk i 195-65-15 etter å ha kommet hjem fra jobb i slutten av August. på gamle Momo felger . håper det blir bra å kjøre på. først trengs en service, har runda 1600km siden september og slitt ut et framdekk, så spissingen må tas også
neste nå, er også boks bak, og så tror jeg muligens bukplate i PVC. tenker meg at den holder, da jeg mest er på veg og skogsbilveger, og lite terreng egentlig selv om det er gøy med terreng . håper å få lagt ut noen bilder i helga, så bare følg med, jeg er bitt av atv bassillen nå