Noen som kjenner til disse? SUN. F Xian yi Industry. Gode og kjøre på og billig fikk beskjed av Dekk partner at dette var bra greier. noen som har hørt om dem eller erfaring ? .
Har ikke hørt om de så det blir jo fint å få tilbakemeldinger på de etter du har kjørt litt på de angående slitasje og fremkomlighet på forskjellige underlag
Prøv å noter deg km da du startet med de og slitasje etter 100, 200, 300 mil.
De er avbalansert og dekkene er ikke billige i utgangspunket, men Dekk parner er en av mine sponsorer, de ligger på ca 1200 +. det er ingen risting i sykkelen. men er skeptiskt til alt som jeg ikke har hørt om før, ligger til min natur.
Ja jeg forstår deg, har også dekk her som ikke går og kjøre fort på vei, men egner seg bra i terreng. Mulig dekk produsentene har en del forskning igjen.
Dette er en gammel post ser jeg, men puster litt liv i den allikevel.. har du noen tilbakemelding etter bruk av sun f dekk nå? Vurderer sun f a043 som et alternativ til maxxis ceros (pga pris).. etter litt sjekking rundt viser d seg at ca alle dekkforhandlere kan skaffe disse. Maxxis ceros er omtrent umulig å oppdrive unntatt hos norsk maskinutvikling men totalt var d over 2500kr forskjell på totalpris disse imellom.. om noen har et godt forslag til dekk for ca 50/50 vei og terreng som en allroundløsning er jeg veldig åpen for forslag?
Jeg solgte Atvn med disse, men jeg var fornøyd med dem, i dag kjører jeg på Maxxis ceros og Big horn dekk Ceros dekkene for du også kjøpt hos www.monsen-maskin.no