shoorthy » 01 Apr 2010, 13:43
mulig jeg husker helt feil nå, men mener det fra og med 2000 blei forandringer i regelverket ang reg av atv som traktor, FØR 2000 så fikk man regga atv som traktor på HVITE skilt UTEN bruksbegrensning så lenge man hadde 3 punktsløft osv osv, etter 2000 så fikk man ikke regget atv som traktor på annet enn svarte/gule skilt.
etter hva jeg klarer å forstå så er dette en 99 mod regga noen dager inn i 2000?!? så sjangsen er stor for at det er noen på biltilsynet som har gjort en feil, dvs enten gitt deg hvite skilt uten å ha grunnlag for det, eller at de har misforstått regelverket ang svart/gult skilt.
E.F.I hygglig at du er så fornøyd med ditt biltilsyn, jeg har til dags dato til gode å møte en hygglig og hjelpsomt mennske i den etaten der. det fleste ser ut til å bruke dagen sin på å tenke ut måter og veier til hvordan saker best kan hales ut i det uendelige.. er f... ikke en kjeft der som tør ta litt ansvar, og den kjøretøyforskriften ser ut til i beste fall å være lagt opp til hver manns tolkning.
og en liten ting som IKKE har noe med denne saken å gjøre, før vi krabber oppå den høye hesten våres, hvor mange av oss har egentlig alt vårt på det tørre?? hvor mange har fjerna plomba, eller brutt loven for motorferdsel i utmark?? eller bryter fartsgrenser notorisk?
03 predator 500(x), 03 rincon 650( x), 05 yfz 450(x), 99 quadrunner 500(x), 06 ltr 450(x), 07 brute force 750(x)