Hei igjen og takk for god respons.
Sykkelen stod en stund på verksted, men de gjorde ingenting før jeg fant ut av hvem forhandleren var. Dermed hentet jeg den igjen og fikk en kompis til å se på den igår. Var i kontakt med Sundmoen, men de som styrte med ATV seksjonen hadde ferie i 1 uke til, og det har jeg ikke tålmodighet til. :)
Det viste seg å være flere feil.
Nr1. Vacuum slangen hadde et lite hull i seg som var omtrent umulig å se. Tettet hullet og nå går den på tomgang uten choke
Nr2. Slangen som connecter coilen og tenningspluggen var brukket på innsiden slik at det var vanskelig å se. Den knakk tvert av bare jeg tok i den.
nr3. forårsaket av meg, er at siden jeg har stilt fram og tilbake på stilleskruen så er den helt feilstilt noe som gjør at den går ujevnt uansett..
Gasseren har jeg blåst skikkelig igjennom og rengjort så tror ikke det skal være noe feil med den lengre, med unntak av feiljusteringene.
dermed...
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ny coil med ledning til min Genata 250L-RE sykkel?
Jeg fant "Coil Plug & Cap - ATV 200" men vet ikke om den passer siden den er til en 200cc.
Tusen hjertelig takk for all hjelp jeg får